syyskuu 27, 2016

TUNNIT

Maanantai 15.10.

Torstai 18.10.

Perjantai 19.10.

Lauantai 20.10.

Sunnuntai 21.10.

    *Liekkikuvake tunnin perässä ilmoittaa tunnin olevan melkein täynnä tai täynnä!

    ROAD TO WARRIOR

    TFW-harjoittelu käynnistyy Road to Warrior -peruskurssilla, joka kestää 4 viikkoa. TFW Oulu järjestää kuukausittain Road to Warrior -peruskursseja, joilla opetellaan turvalliset suoritustekniikat TFW-konseptissa käytettäviin liikkeisiin. Road to Warrior -voimaharjoitukset koostuvat levytangolla, kahvakuulilla, käsipainoilla ja kehonpainolla tehtävistä harjoitteista.

    Road to Warrior -voimaharjoituksia on kaksi kertaa viikossa. Niiden lisäksi on mahdollista osallistua TFW Hurrikaani harjoituksiin 1-2 kertaa viikossa. Hurrikaani koostuu lyhyistä kovan intensiteetin juoksu- ja ketteryysharjoitteista, jotka yhdistetään suhteellista voimaa kehittäviin lihaskuntoharjoitteisiin. Hurrikaani on erittäin tehokas sykkeen nostaja, joka haastaa koko kehoa, mieltä ja koordinaatiota sekä kasvattaa lihasvoimaa, parantaa kestävyyttä ja polttaa rasvaa.

    TFW Road to Warrior -peruskurssi on paljon muutakin kuin vain treeniohjelma.  Tule oppimaan voimaharjoittelun oikeat suoritustekniikat sekä ottamaan haltuun terveellinen ruokavalio ja tärkeä lepo. Löydä sisäinen taistelijasi ja saavuta tavoitteesi ilmoittautumalla mukaan huikealle matkalle!

    HURRIKAANI (kesto 60 min)

    Hurrikaani on harjoitteena lyhyt ja voimakas kuten hurrikaani myrsky ja se onkin TFW-metodin ylpeys. Tunneilla tehdään monipuolisesti toiminnallisia harjoitteita, joiden vaikutuksista sekä syke että upea fiilis antavat nostetta päivääsi. Hurrikaani kehitettiin aluksi kamppailu-urheilijoiden tarpeisiin, mutta pian huomattiin, että harjoitus soveltuu kaikille, jotka haluavat polttaa rasvaa, kasvattaa suorituskykyä ja henkistä voimaa. Tunnilla käytetään kehonpainoharjoitteiden lisäksi erilaisia salin välineitä. Harjoitus kehittää voimaa ja kestävyyttä sekä kasvattaa henkistä kanttiasi.

    VOIMA 1 & 2 (kesto 60 min)

    Voimaharjoittelu on TFW-metodin kulmakivi. Voimaominaisuuksien oikeaoppinen kehittäminen luo perustan kaikelle harjoitukselle, mutta on myös jokapäiväisen jaksamisen perusta. Tunneilla käytetään monipuolisesti salin kaikkia välineitä: kahvakuulia, levytankoja ja vapaita painoja.

    Voima 1 on ylävartalopainoitteinen ja Voima 2 on alavartalopainotteinen treeni. Voimaominaisuuksien kehittämiseksi voimatunneilla harjoitellaan perusliikkeitä kuten maastavetoa ja erilaisia kyykkyharjoitteita. Myös eri punnerrukset ja leuanvedot tulevat tutuiksi.

    Voimaharjoittelutunnit sopivat kaikille lähtötasosta riippumatta.

    SPEED & STRENGTH (Nopeus & Voima)

    Hurrikaani ja voimatuntien yhdistelmä. Harjoittelussa käydään läpi nopeusvoima-voimakestävyys ja räjähdysvoiman harjoitteita.

    JÄRKEVÄ HARJOITTELU

    TFW suosittelee harjoittelussa noudatettavan kaavaa 4D + 4E (4 Days + Forever). Kaava tarkoittaa maksimissaan kahta voimaharjoitusta ja kahta hurrikaanituntia viikossa sekä vähintään kahta lepopäivää viikossa.

    Harjoittelun lisäksi riittävä lepo ja oikeaoppinen ravinto mahdollistavat parhaimman mahdollisen palautumisen ja harjoituksen vaikutuksen.

    TFW ei ole urheilulaji, vaan elämäntapa ja filosofia, jonka avulla pääset eteenpäin elämässäsi ja saat lisäenergiaa arjen haasteisiin.